2021-04-27

黄金色に輝く朝の海 夜空から朝焼けに染まる

朝の海は黄金色に輝いていました。

夜明け前の海に来ました。穏やかな水面は、夜明け前の赤銅色に染まっています。

鏡のような海面は、飛行機雲を映し出しています。


夜明け前の朝焼けが、広がってきました。


東の空から朝日が昇りました。夜空を映し出していた海も、朝焼けに染まりました。


The golden morning sea dyed in the sunrise from the night sky

The morning sea was shining golden.

I came to the sea before dawn. The calm water surface is dyed in bronze before dawn.

The mirror-like surface of the sea reflects contrails.

The sunrise before dawn has spread.

The rising sun rose from the eastern sky. The sea that reflected the night sky was also dyed by the sunrise.


#黄金色 #輝く #朝 #海 #夜空 #朝焼け #染まる #赤銅色 #鏡 #海面 #飛行機雲 #江田島市 #Golden #Shining #Morning #Sea #Nightsky #Sunrise #Dyed #Bronze #Mirror #Seasurface #Contrail #Etajimacity #Night #sky #Seasur #face #Contrail #Etajima #city


 広島ブログ  ふくおかひろし幸か福岡かふくおかひろし email:blogger@fukuoka.am

コメントは、当方で確認して公開します。

0 件のコメント:

コメントを投稿